O dźwięku

Dźwięk - nie hałas !
Hałasem zainteresowane są w sposób szczególny władze. Nasz organizm też, o czym często zapominamy.
Jazda z wydechem sportowym to są emocje. Emocje to także dźwięk motoru , który ma być synonimem czystej mocy. Tak więc dźwięk, nie hałas, powinien towarzyszyć jeździe.
I taki jest wydech Sebringa.

By usłyszeń różnice - sprawdź odsłuch:          Suzuki DL 650 V-Storm               BMW 320d


Dźwięk z "homologacją"
Żaden z producentów nie oferuje tak szerokiej gamy sportowych tłumików motocyklowych i samochodowych z homologacją, co Sebring. Co najistotniejsze - tłumiki te nie są ani „nazbyt głośne”, ani „prawie seryjne” – one grają pełnym, dopuszczonym przepisami dźwiękiem. Jest z nimi z pewnością na drodze bezpieczniej !


Dźwięk z gwarancją
Dzięki wykorzystaniu w produkcji najlepszych technik wytwarzania i najlepszych materiałów udzielana jest 2-letnia gwarancja na układy motocyklowe i 3-letnia na tłumiki samochodowe. Używane w produkcji materiały to tytan, aluminium, stal nierdzewna, włókno węglowe itd. Wybrane elementy ze stali nierdzewnej są dodatkowo wykończone powłokami chromowymi.


Sound and power
Układ idealny gwarantuje połączenie pięknego brzmienia i przyrostu mocy po zamianie wydechu seryjnego na sportowy. Każda konstrukcja Sebringa jest optymalizowana dla uzyskania maksymalnie udanego mariażu dźwięku i dynamiki z dostosowaniem się do przepisów. W przypadku wydechów motocyklowych rozwiązaniem jest układ typu twister, czyli pełna homologacja na ulicę, a na tor – racing. Przy tym jest to układ bardzo wygodny i elegancki technicznie, gdyż zamiana ta nie wymaga skomplikowanych zabiegów monterskich. Oferowane przez Sebringa zawodnikom tłumiki serii Racing są wprawdzie w ruchu ulicznym trochę za głośne, ale przez to, iż charakteryzują się w całym zakresie prędkości obrotowych odczuwalnym przyrostem mocy (czego dowodem są wykresy z hamowni), gwarantują pełną satysfakcję z osiągów.

 

Projekt i wykonanie: magiastron.pl